Karsten heeft alleen van 11.15 tot 13.45 geslapen en daarna weer om 17.45 uur naar bed en hij slaapt nog steeds.
ja dat was voor de kma. maar dat blijkt dus niet zo te zijn. zal het even uitleggen: 1e provocatie: 4 dagen gehuild, veel diarree (voor de nutramigen geen last van) 2e provocatie: niks uitslag: 1e keer bevatte koemelk, maaaar omdat hij dus nu in eens last had van diarree en daarvoor niet, konden ze niet et 100% zeggen dat het kma is. Had ook buikgriepje kunnen zijn. Dus ik moest obver naar de normale voeding en dan zouden we het snel genoeg zien! lekker he, maar al met al valt het dus reuze mee en gaat het super! spugen blijft nog wel even. moet ik eind januari voor komen. (moet nog afspraak maken)
Hier is mijn antwoord al. Wat fijn dat het zoveel beter gaat nu. Ik hoop dat dit een stijgende lijn is voor hem en voor jullie.
Het was erg gezellig, heb m'n moeder ook gezien..... Maar de verjaardag was van iemand anders . Ehm, hoe leg ik dat simpel uit. De beste vrienden van mijn ouders, daar hebben wij jaren naast gewoond (toen ik nog klein was) en dat zijn voor mij mijn 2e ouders zeg maar. Voor mij zijn dat ook 'oom' en 'tante' en voor Rick is dat 'opa Ben(nie)' en 'oma Jeanny'....da's zo gegroeid en zal altijd zo blijven (zij zijn de ouders van mijn overleden vriendin ). 'Opa Ben' was jarig vandaag .
...........vandaar dat jullie nu gaan verhuizen naar een nog groter huis, dan kan er nog meer zooi bewaard worden.