Nou shoppen is Therapie... Want ik BAAL van mijn vent, gisteren was ik seconden verwijderd om er echt een punt achter te zetten. Onze prioriteiten liggen gewoon echt totaal op een ander level/vlak/PLANEET Hij beloofd weer van alles maar op het moment supreme.... Daarnaast vind ie maar dat ik Tygo verwen bla bla bla maar Maar goed nu is ie weer inene zijn super best aan het doen... de was, puin ruimen dus tja dan zakt de woede wel weer (tijdelijk waarschijnlijk )
Nou voordat we gaan verhuizen wordt er eerst GROTE SCHOONMAAK gehouden (en niks geen dozen met jassen en broeken die ooit misschien nog wel handig zijn voor de hondenclub, en zo kan ik nog wel even doorgaan )
Ja maar 3 pakken krijg je erbij...Ja het is echt een rare aanbieding. Er staat dat 1 pak luiers 6,55 inc kost. In een megadoos zitten 3 pakken. 3 x 6.55 is 19,65. Dan is de actie dat je 3 megadozen haalt en dan 2 betaalt. Maar dan betaal je dus ong 40 euro. Overigens klopte het niet want je betaalde voor een doos 24,75. Dus 50 euro voor 360 luiers. Wij hebben trouwens een doos van mijn ouders gekregen dus we hebben 25 euro moeten betalen voor 360 luiers