Maar jij bent de baas! Rick wordt dan ook boos, maar weet dan wel dat het echt over en sluiten is! Maar goed, je moet doen wat het best bij jullie past, jij kent Youame door en door (ik niet, kan alleen van afstand zeggen wat ik zou doen ).
ja want dan zou hij hetzelfde moeten reageren als toen en dat heeft hij niet gedaan. ben nu al bijna een week over op de gewone voeding dus dan zou het nu wel zichtbaar moeten zijn
Ja je schrikt natuurlijk als je dat ziet..Gelukkig was het niet zo Vriend kreeg ook een hartverzakking zeker
Hoi Simone, Welkom enne ja ik herken het wel...maar helaas zit er niets anders op om 't ff aan te kijken, als hij verder vrolijk is. Tevens kan het ook te maken hebben met een "Sprongetje" dan eten en slapen ze ook slecht (hier nl. nog 1 hihihihi).
mijn vriend zo van tot wanneer wil je der door laten gaan ik zo van totdat ze stopt ja die stopt niet ik zo van nou dan ga je naar boven en wordt maar een flink boos gaat ie naar boven hoor je hem heel zachtjes zeggen en nu moet je gaan slapen en het is bedtijd youame heel zielig jah