Nou dan kan je toch zeker wel een vergoeding krijgen? Ik was echt heeel boos geworden op de oelewapper die dat gedaan heeft.
Zooo daar ben ik weer, ff wat gegeten en een siggi gedaan.... Hmmmmm Ik had het al een keertje gevraagd maar hoe kom ik van die avondfles af van 22/23 uur elke keer denk ik nou als ie om 22:00 uur niet komt dan ga ik hem niet wakker maken maarrre dan komt ie gewoon 45 min later
Ja maar hoe moeilijk kan het zijn om een jas bij een nummer te hangen en hem weer terug te geven aan de persoon met het goede nummer. Ben je dan een randebiel of een randebiel
Jammer dan, ze moet leren dat ze moet slapen als jullie zeggen dat ze moet slapen. Of in ieder geval in d'r bed moet blijven! Echt hoor.....ik heb Rick ook wel eens heel boos terug in zijn bed "gesmeten", zo van "en nu ga je slapen en is het afgelopen met die flauwekul, mama reageert niet meer", heb 'm zo laten liggen, ben weggegaan......van schrik durfde hij toen volgens mij niet meer van zijn bed te komen . Dit kan ze helaas echt nog wel een paar dagen volhouden hoor......maar de aanhouder wint!
Mar...je zeurt niet hoor! Ook al de "nanny" truck geprobeerd? In de kamer blijven, niet aankijken en telkens al ze uit bed komt zonder wat te zeggen/knuffelen e.d. weer terug leggen? Tja kep er verder (nog) geen ervaringen mee maar 't lijkt me wel frustie in elk geval...
nou justin is geloof ik maar een slome duikelaar! hij is nu net een zeehod als ik hem neerleg op zijn buik hahaha hoofd en voeten omhoog en wiebelen maar meer nit hoor!! en het omdraaien ligt ook weer stil
En morgen een stickerkaart maken voor d'r. Samen met haar stickertjes uitzoeken in de winkel en mee beginnen. De eerste kaart een beetje coulant, mag ze bijv. 3x d'r bed nog uitkomen of zo.....zodat ze de bedoeling begrijpt en bij 3 stickertjes een surprise ei of zo. En bij een kaart vol (10 stickertjes) een klein kadootje. Daarna bij de volgende kaart de regels verscherpen en dat ook duidelijk tegen haar zeggen. Hier mag Rick nog 1x zijn bed uitkomen en dan mag hij toch plakken.....