hij begint het wel leuker te vinden want hij lacht er nu af en toe wel bij! eerst was het meteen huilen maar dat is nu na 10 minuten ofzo. (hetzelfde dus)
Hij krijgt nu 4 flessen van 200 alleen gaat de ochtend fles en de 2e fles niet schoon op (laat ong 60cc over)
Ehm een gewoon pak pampers kost 9,99 euro bij de Etos en Kruidvat en zo.......en bij de Makro nu 6,55 euro inclusief BTW, maar dan wel bij groot afname, dus bij 9 pakken .
Hier is iemand nog steeds niet uitgekeken op zijn knuffeltje, vindt het vast een heel lief knuffeltje . Is er ook hele verhalen tegen aan het houden .
Oh ja die heb ik wel eens gezien..Is een onvolgroeide siamees zusje wat aan haar lichaam hangt (ofzoiets0
Dat ie een sticker mocht plakken? Gewoon verteld en heel simpel uitgelegd. En vlak voor het slapen gaan nog een keer erbij gepakt en nog eens uitgelegd. En de eerste nacht heel coulant geweest, geloof dat hij toen 5x of zo zijn bed uit is gekomen .....maar ik had toch zo iets van "ik moet hem wel duidelijk kunnen maken wat de bedoeling is, want als ik steeds die kaart laat zien en hij mag niet plakken.....dan snapt ie het nooit ".
ja klopt. bij netto is pak 8.95 dus scheelt ook al wat. ga ze toch maar halen denk ik. In welke maat zitten jullie nu? ik zit nog steeds in 2 en heb nog een heel pak staan maar volgens mij kan 3 ook allang
Jeetjemineetje Pff sorry ik heb geen tips voor je, denk dat je gewoon even moet doorbijten en haar moet laten gaan
ehm....je vriend? nou die van mij zit te schelden voor de tv want hij zit darten te kijken! en oja, hij zegt dat wij het forum "verneuken" met ons gechat!