De ene keer wel de andere keer laat ie iets meer dan een bodem over... Maar goed ben daar pas sinds een klein weekje mee bezig...
Ik doe het nu nog wel eens hoor.....als ie een paar nachten bijv. niet goed geslapen heeft.....dan pa k ik na een paar dagen de kaart er weer bij en zeg tegen 'm dat hij al lang geen stickertjes heeft mogen plakken omdat hij steeds uit bed komt......Dat hij dan vanavond toch lief moet gaan slapen .....
Mag ik dan zeggen dat ik me kan voorstellen dat Youame de 2e keer zo overstuur was toen hij wegging. Eerst komt hij boven en verteld haar dat het nu klaar is en moet gaan slapen en daar reageerde ze bevestigend op en een paar minuten later gaat ie naar boven en wordt ie alsnog heel boos op haar. Dan snapt ze ook niet waar ze aan toe is. Ik hoop echt dat het sticker systeem beter werkt voor haar.
Bij Rick duurde het ook lang eer hij 'm zelf in zijn mond kon doen, en die heeft hem snachts nog steeds . Bij Joost gebruik ik 'm soms bij het slapen gaan, maar dan haal ik 'm uit zijn mondje als ik zelf naar bed ga.....Vaak gaat hij dan over op zijn duimpje, maar dat heeft Rick dus nooit gedaan .
Haha sorry moest er even om lachen. Manlief is hier ook al snel van ''oh die gaat niet slapen''. Terwijl ze dan gewoon een beetje aan het kraaien is. Dan gaat ie gelijk naar de toe en met haar spelen Ik laat haar lekker liggen en die valt vanzelf in slaap dan hoor.
ik denk dat justin nu wel gaat groeien in gewicht. hij eet nu zo goed. hij heeft al elastiekjes bij de polsen en dikke spekbeentjes dus dat komt wel goed denk ik!!