meiden ik ben echt pist off nu ouame sloopt der kamet bonkt met der hoofd tegen de deur mijn vriend kwaad naar boven nou ben ik het zat is erg kwaad op der geworden nog meer over der toeren dus weer naar beneden met haar ik zucht en wordt boos op hem ja hoelang moet ze dan blijven bonken heeft toch geen nut mischien heeft het wel een andere reden wordt hij kwaad op mij dat ik het allemaal zo goed weet bla bla bla maar dat ze ook niet naar mij luisterd ik zeg tegen hem laat haar gaan om der kamer ik zeg nou dan rot je toch op aarom zegt ie het is niet mijn fout gooit(wijze van) youame zowat bij me op schoot van hier
hier al een tijd 4x210/7, alleen de laatste is met rijstebloem en julian begint nu alweer bij sommige flessen te zeuren dat hij meer wil
Dit is niet leuk meer, niet voor jullie en niet voor Youame. Jij en je vriend moet echt eens om de tafel om 1 lijnt te trekken en ik zou morgen wat Ramoontje zei met Youame aan het stickervel beginnen. Dikke knuf voor jullie allemaal.
hier zit julian met truien inmiddels in 68 met de mouwen omgeslagen omdat het anders te krap zit met broeken nog steeds in 62
Nou lieffies, Moet ff de was opvouwen enne dan ga ik nog ff op de bank hangen! Veel liefs en fijne avond! Morgen kom ik ff melden hoe zwaar mijn bouddah geworden is whahahaha
Oh enne Tygo zit in broekmaat 68 (kort pootjes) en boven maat 74 (wel iets te ruim bij de armen) Nou ga nu echt!
maar als je het haalt en naar huis gaat om lekker te chillen hoe krijg ik het dan thuis als ik het niet maar vervoeren
als je op de fiets bent en gewoon licht op de fiets is dus geen reden tot aanhouding is er niks aan de hand of met de auto bent