hallo lieve schatten mijn vakantie is weer voorbij dus heb ik weer meer tijd om hier te schrijven ik zit weer op mijn werk dus het kan weer hihihihi In mijn vakantie is Rihanna aardig ziek/verkouden geweest, gewoon zielig joh... we hebben nu haar laatste voeding van 22.30/23 uur opgeschoven naar 21.30 uur en dan naar bed en dan slaapt ze lekker door tot de volgende morgen.....dus lagen we gisteren voor het eerst in een half jaar om 22.30 uur in bed heeeeeeeerlijk zeg alles hier goed? is er nog heftig nieuws geweest? ik heb verder niet bijgelezen...
Hi Liesje balen dat de kleine verkouden is maar helaas tis niet anders ennne fijn dat je weer es lekker op tijd naar bed kon hihihi Ik geloof niet dat je mega veel gemist heb maar ik ben er ook niet vaak dusss mss dat de andere ladies je kunnen udaten Daantje...Stylo gast die Mika
ze aven mijn oma pap en sap door een rietje dat ging nog totdat ze zich verslikte en dat deed ze steeds vaker toen was het aflopende zaak
Rihanna is gelukkig alweer een de beterende hand maar het was idd lekker om weer eens een keer op tijd naar bed te gaan
ja echt wel,...ik wil er straks op aan dat ze nog eerder de laatste voeding krijgt en doorslapen doet ze dan toch wel