mijn to do list schiet al aardig op en baby slaapt, dus dat is mooi handig! hoe is het hier? nog wat bijzonders gebeurd? welkom iemand, ook een annoniem maar de naam ben ik kwijt, gezellig! en vervelend dat ben zo weinig drinkt.. wel goed in de gaten houden, ivm uitdroging enzo..
hier ligt ook flink sneeuw! als ik zo op de tafel buiten kijk zeker een cm of 10 en er komt steeds meer bij
knus! hier vriest het wel van sneeuw hou ik toch niet zo erg, ja, als het ligt, de drap erna vind ik vreselijk..
Lekker gegroeid zeg. Karsten is een kilo zwaarder denk ik. Maar dat weten we vrijdag. KK houdt de lijst nu bij.
vind het wel gezellig uitzien, maar om er door te moeten lijkt me echt verschrikkelijk . hopelijk sneeuwt het morgen niet, want moet op de fiets naar het werk
naar de bieb? spannend! byron is vandaag ook voor het eerst naar zn nieuwe baan ik moet nog wel boodschappen doen vandaag, maar jah hier ligt toch geen sneeuw, dus truus goed inpakken en dan lukt het wel haha.
ja naar de bieb . oh byron een nieuwe baan? waar dat? en hoe was het met jou afgelopen met solliciteren