ga me even wat boterhammetjes smeren, heb nog niks gegeten vanmorgen. over 24 uur ben ik bijna aant werken
Zo weer ff bij gelezen... Tygo fruithap gegeven maar had er geloof ik niet zo'n zin in, dus niet alles op...nou ja whatever... Nu ligt ie in de box met de activitiecenter te spelen en hij maakt veel herrie hihihihi. Verder even de thuiszorgwinkel gebeld, ik had nog steeds van na de bevalling een "windring" liggen zodat ik niet op mijn hechtingen hoefte te zitten (wat later dus wel moest) maar zie geen tijd om dat ding terug te brengen en vanaf deze week moet ik daarvoor 3 euries per week betalen, dus ze komen hem nu donderdag ff ophalen...superrrrrr. Vandaag weinig doen hoor geen zin, morgen weer werken dus ga vandaag lekker met een pak choco (nieuwe verslaving) en wat tijdschriften bankhangen ofzo. Moet overigens ook nog foto;s uploaden..ga ik nu maar ff doen want de geheugenkaart van mijn digicamera is vol
Karsten was juist onwijs moe. Na een uur op te zijn geweest heb ik hem maar weer naar bed gedaan en heeft hij een uurtje geslapen.
jazeker ...ik heb mijn mooie trappetje aan gehad hoor ja het gaat nu weer goed met mevrouw in de vakantie kon ze uitslapen tot 9 uur of half 10 dus dan kan ze 's avonds de laatste voeding ook wel vroeger krijgen en dan doorslapen tot 7 uur 's morgens ze eet op het moment ontzettend goed in de groente!
grrr... ook wel zielig voor d'r.. is er niks aan de hand? is ze niet ergens bang voor op dr kamertje?