Name: Huggies jeans, 3, 4 of 5 Prijs per stuk: per pak 8.99 (op=op) Waar: Emte Tot wanneer: van 8 t/m 14 september
Name: PAMPERS BIJ DA 3 VOOR 17,99 Prijs per stuk: 3 STUKS VOOR 17,99 Waar: DA Tot wanneer: 21 SEPTEMBER
Name: Pampers luiers alle varianten 3 halen 2 betalen 3 pakken naar keuze van 29.97 voor 19.78 Waar: Etos Tot wanneer: maandag 1 t/m zondag 14 september
Sen thnx voor de tip! Inderdaad gewoon een dagje fv geven en dan heb ik voorraadje bv. Enne ik heb geen maxi cosi op de kinderwagen, gewoon zo n bak. En aangezien het tering weer( ) is had ik de regenkap er ook nog over heen..
Oh ja, bij de action waren spijkerbroekjes in de aanbieding. Voor 3,49. Ga ik toch maar even in slaan. Dat zijn 4 broekjes ipv 1 bij de prenatal
Ze heeft vanochtend bv gehad ( om 7 uur en om half 9) toen om half 11 een flesje van 125 cc. Toen om 13.15 bv, om 15.45 een flesje van 120 cc. En om half 7 een flesje van 150 cc ( na 120 cc had ze duidelijk nog honger) moet ik haar nu nog om half 10 wakker maken voor een flesje?
Ja hij is lekker weer thuis. Hij kwam me godzijdank van de tram op halen en vroeg zich af waarom ik nou zo verschrikkelijk in paniek was (met Indi was inmiddels niks meer aan de hand)
Heb uiteindelijk een blik met kleintjes opengemaakt, maar meneer vindt ze koud schijnbaar niet zo lekker . Geen probleem, Rick had al gauw uitgevonden dat de hond ze uit de lucht vangt .
daar ben ik weer, flink bijgebept zie ik, is er nog wat gebeurd? ik red t denk ik niet alles bij te lezen. kga zo ff pizzaatje eten. Genaro ligt lkkr na zn 180cc melk te chillen in de box en tegen zn speeltje aan te slaan die boven m hangt zo cuteee.
Jeetje Kwebbels klote zeg, kweet precies hoe t is om zo met de voedingen te klooien, mss is af en toe een flesje kv wel oke om je borsten te sparen en wat extra kolven om het weer op te krikken.