want mevrouw vreet zich het ongans in groente en dan ook nog een grote fles erachteraan...vreetmachientje dat het is
dank je t grappige is, dat ik boven zit, en daar is een programma, dat ik precies kan zien hoeveel mensen van waar enz, op de site zijn geweest
nou mannetje hier laat ook wel hints vallen dat we niet zoveel sex hebben als eerst hij heeft ook al wel eens gezegd dat ik de pil niet meer hoefde te slikken omdat we toch haast nooit meer sexen mannen
Nee was het maar zo. Er zit een scheur in de trommel en er is een stuk metaal afgebroken. Alleen een monteur al voor laten rijden kost al 99 euro en dan nog de kosten om het te maken wat waarschijnlijk nog meer gaat zijn, dus Niels gaat morgen voor een nieuwe kijken. Gelukkig hebben we een noodpotje voor dat soort dingen.
balen zeg dat je droger kapot is ik heb niet eens een droger, ik hang alles op zolder en in de zomer lekker buiten we kunnen het nog af zonder droger dus dat scheelt ook weer aardig wat in het jaar
zou ik zo niet weten.. weet wel dat esmée er de laatste tijd erge moeite mee heeft (met de ontlasting) iemand tips?
wel leuk een tevreden klant nova ook.. heb zelfs het idee dat de fles niet meer helemaal het is.. ze heeft liever groente en fruit enzo..
oww dat is niet technisch hoor staan ook op zw-pagina, die advertenties, van google (als je java script het teminste doet)