esmée heeft rond half 12 een half potje fruit met halve liga gehad.. kwart voor 1 weer melk en dan naar bedje.. (of ik ga zometeen al melk geven, want ze word weer mieperig..) iig tot straks!
Oh balen Sen nou gelukkig hebben jullie idd een nood potje hiervoor De naam van Tygos site is verander! www.TygoRodrigues.babysite.nl Ik ga nu fles geven en bankhangen! kan jullie toch niet meer bijhouden Later
Pfff 156 blz bijgelult... Nah dat gaak echt niet allemaal teruglezen echt geen zin in... Is er nog wat bijzonders te melden?
Heb hier vanochtend ook de HA alweer met een bezoekje vereerd . Joost hoest en rochelt weer zo.....en vanochtend bij de HA "niks aan de hand" ......alles klink schoon en de oortjes zijn ook rustig . Nou het zal wel hoor . Ga op advies van mijn eigen HA nu wel de Cina-druppels uit voorzorg geven en moet de ventolin gebruiken als hij weer zo rochelt of het benauwd heeft. Zal mij benieuwen want vorige keer hielp dat ook geen snars...... Kortom: weer voor Jan met de korte achternaam naar de HA geweest....nog wel te voet met Joost in de draagdoek (pfff wat een verzoeking zeg met die sneeuw, 20+ cm, ruim 30 minuten wandelen enkele reis )
ik klikte ff om te kijken wat het precies was.. haha.. grappig zeg! kan je ook zien wat ik net heb gedaan?