zit nu beneden, maar volgens mij had je elfsteden toch ook bekeken ik kan het bij jou zien door je woonplaats, heel veel mensen weet ik natuurlijk niet WIE het zijn hahaha, maar t is wel funny
Wel fijn dat ze uiteindelijk dan de nacht wel goed heeft geslapen.....maar toch maar vlug met stickeren beginnen .
uhmm de woonplaatst, en ip adres, maar woonplaatst klopt niet altijd helemaal.. dan kan ie het ip adres niet goed plaatsen zeg maar.. maar ik kan wel zien, of ze terug komend zijn, hoe lang ze dr zijn dat soort dingen, alleen is het bij kk makkelijker omdat ik weet waar die woont maar soms zie je ook wel hé die is daar geweest.. en daar, en daar.. of met een wii browser, of mobiel ofzo
jou pendels lopen erg uit elkaar he? mij is eentje gezegd: febr 09 zwanger van jongetje en oktober 2009 zwanger van jongetje.. ben benieuwd. haha
Ik met 2 kids en een man die minimaal 3x per week naar de hondenclub gaat ook.....kan 'm niet missen .
maar het is wel funny want bijv oliebollenbakken.linktailer, die had gister maar 2 (logisch na oud en nieuw) en vandaag ineens 11 bezoekers.. en hoe dat dan kan? geen idee..
ja ze verschillen idd erg van elkaar...dus ik ben benieuwd aangezien mannetje nu nog geen 2e wil hebben ik vind het leuk om te weten wat ze pendelen 4 keer een jongen en 2 keer een meisje
Voor met de kinderwagen (duowagen) is dit echt niet leuk hoor.....kwam bijna niet omhoog de garag uit en rijden is ook niks, duw me een ongeluk . Verder is het voor de kindjes wel leuk. Rick heeft heerlijk buitengespeeld op de PSZ .