We kunnen voor ongeveer 300 euro klaar zijn. Dan hebben we een nieuwe met een paar jaar garantie. Ander had ik een monteur moeten laten komen 99 euro en ik denk dat we dan nog wel meer aan onderdelen kwijt zouden zijn.
esmée zit er ong. 10 minuutjes per dag in.. langer niet.. maar ze vind het GEWELDIG en word boos als ze eruit moet...
de laatste x zat hij op 7180gr en 66 cm we zullen zien vrijdag dan krijgt hij z'n prikjes wat ie 5 dec gemist heeft
To do list voor vandaag: 2x toiletten schoonmaken Badkamer schoonmaken Kattenbak schoonmaken Gootstenen schoonmaken Kerstspullen opruimen Stofzuigen beneden Was vouwen Planten water geven Was opruimen Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag.
nova had het een tijd terug ook, wel moe zijn, maar niet gaan slapen.. ik liet haar 5 min huilen, ging ff naar boven (maar niet voor gezellig) gewoon speentje dr in, knuffel welterusten lieverd, en muziekje aan.. eerst duurde het 30 min.. maar nu is het na 2 keer wel over..
ik heb er nog wel een op de zaak, voor nova, maar die heb ik nog niet gepakt volgende week ofzo maar eens doen
Op Google heb je altijd in de rechter kolom een rij bedrijven staan die met het trefwoord wat je invult naar voren komen. Krijgt Google dan ook betaald als ik die aanklik?
heb gedweild was gesorteerd, was opgeruimd, was in de machine, zo meteen mika naar bed en boven even stofzuigen en de wasmand met vuile was mee naar onder nemen. en uitsorteren en in de machine en dan ben ik wel klaar voor vandaag