Hier een ventje met volgens mij krampjes . Zelfs in zijn slaap 'huilt' hij en trekt een zielig gezicht. Nu had ik de Sab Simplex al 2 dagen alleen in de laatste fles....zou 'ie daar dan toch nog niet aan toe zijn? O ja, hoe vaak poepen (sorry) jullie kindjes eigenlijk met flesvoeding? Joost poept maar 1x per dag (soms zelfs maar 1x in de 2 dagen), ik vind dat zo weinig....
mijn moeder was mika straks de fles aant geven, laat ie me toch een scheet, hoorde het nog duidelijk in de keuken , de pamper zat ook goed vol
Hihi, Joost moest gister voor het eerst echt 'werken' om zijn luier vol te krijgen.....krijgt nog maar in 1 fles de Sab Simplex en volgens mij maakt dat dus wel verschil, 't is nu ook wat vaster (meer brei zeg maar) dan voorheen. Vandaag heeft hij nog niet gepoept .
Ja joh, tuurlijk! Ik heb het voor een paar anderen ook gedaan. Heb alleen een foto van Mika nodig en je wensen qua kleur enzo. En dan ga ik voor je aan de slag en moet je maar kijken of je het wat vindt. Vind je het niks, maak gewoon nog weer een andere (gratis en voor niks ). Zal ik je mijn mailadres even PB'en?
wat is de sab simplex? mika poept ook maar 1 keer per dag, of 1 dag niet en dan de dag erna soms 2 keer