Ben weer bij en ga ook meteen weer weg, even 1 wakker maken voor de fles. De hele tijd is hij wakker en een half uur voor dat het tijd is voor de fles valt hij in slaap
Ventolin kreeg ik de vorige keer omdat de HA dacht dat hij bronchitis had en toen bleek hij dezelfde dag nog het RS-virus te hebben . Ik ben inmiddels ook al ik weet niet hoe vaak geweest, maar een KA doet echt niet veel meer hoor. Vorige keer werd ik door de KA ook weer naar huis gestuurd namelijk . Ze keek hem wel helemaal na, maarja dat had de HA ook al gedaan.....enige wat zij extra deed was zorgen dat er wat neusslijm afgenomen werd om dus definitief RS vastgesteld te krijgen . Het zal allemaal wel.....ik weet het ook niet meer .
Slaapt ze smiddags wel? Hier slaapt Joost namelijk de hele middag, met als gevolg dat hij 's avonds niet moe is en dus niet slaapt ..... Komt echt vanzelf wel goed hoor .
ja, ze slaapt 's middags ook wel.. maar de afgelopen 2 dagen is ze van 4 uur 's middags tot half 11 's avonds wakker geweest. ze is erg moe, maar ik krijg haar NIET op bed! gewoon ff doorzetten?
Schiet dan niet op. Hier is er net 1 wakker en ik hoop hem tot een uur of half 7 op te kunnen houden dan kan hij daarna lekker naar bed.