En ik ben er ook dus dat gaat helemaal goed komen. En voel je echt niet bezwaard hoor om je hart te luchten als je het niet meer ziet zitten.
ja kruipen goed he. aan dat soort dingen merk je ook dat ze snel groter worden he. in rotterdam is t de topsporthal naast de kuip voetbal stadion. op de zandvliedplein. je moet gewoon borden de kuip volgen en dan rij je zo naar de hal toe. ik ga ff nikita groenten voeren. liefs susanne
eet ze patatjes had ik ook wel zin in in de stad maar manlief was al bezig met macaroni te maken had ik het nou maar wel gedaan want hij had te weinig macaroni gekookt
nikita kon al vanaf 2 maanden omrollen. en dat was dan van buik naar rug en een maand later kon ze ook van rug naar buik omrollen. nu doet ze tegenwoordig ook staan met alleen haar handjes vast te houden en begint ze ook langzaam omhoog teklouteren vanuit haar bedje. dus haar bedbodem is ook naar beneden gezet. ze gaat behoorlijk hard hier
Karsten loopt enorm te kneien met zijn eten. Bij iedere hap die ik erin stop gooit ie 2/3 er weer uit. Alsof hij niet weet hoe hij het moet "kauwen"en doorslikken. Ik heb er maar een 1/2 liga doorheen gedaan dan werd het wat steviger en liet hij het minder uit zijn mond lopen. Heb je enig idee hoe duur de toegangskaartjes zijn voor zondag?
hey meis.. heeeeeeele dikke knuffel voor jou.. Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar misschien maar beter ook, anders had je die stress er ook nog bij gehad! Doe maar lekker rustig aan... Liefs
Ik ben er vanavond ook wel, als Esmée het toelaat tenminste.. Ze heeft 3 flessen gehad vandaag, om kwart over 7 in badje, masseren en dan fles.. Ben benieuwd.. Ze is nu al zo moe...