Och lieve meid toch.........ik weet niet goed hoe ik je op kan beuren of je kan helpen. Iig een hele dikke knuf voor jou! En onthoudt 1 ding: je bent GEEN slechte moeder! Je wilt het allerbeste voor je kleine meisje, en daar hoort haar eigen moeder ook bij. Mama moet alleen zichzelf weer "even" terug zien te vinden. (en dat ze is gevallen kan ook gebeuren hoor (weet ik uit ervaring), dat overkomt echt de allerbeste......en reken maar dat het je geen 2e keer gebeurd!) Goed van je dat je aan de bel hebt getrokken. Ben je wat wijzer geworden van het gesprek, of kan de wijkverpleegkundige je verder helpen?
heey hoe is het met jou dice zit nog op 4 flessen maar we zijn weer rustig aan het op bouwen met groente en fruit omdat hij de rs virus had
met mij gaat het verder wel goed! oh heeft dice ook al het rs virus gehad en ook astma aanvallen toch? heeft hij ook in het ziekenhuis gelegen dan? wij hebben na t rs virus de groente ook weer op moeten bouwen al moet ik zeggen dat brenden dat redelijk snel weer te pakken had....
Zo kwam ik erachter dat Rick kon omrollen......hij lag op de bank, ik zat er notabene naast en daarde 2 seconden weg om iets (ik meen zijn sokjes) van de grond te pakken en vervolgens kon ik Rick van de grond op rapen . Heb me ook lang schuldig gevoeld, maar wat Senn al zei: je deed het niet met opzet! En dat moet je proberen voor ogen te houden .
dice had alleen rs virus hij mocht gelukkig gewoon mee naar huis mwa het eten gaat matig hij is meer aan het spelen met z'n eten
ik ga zo even brenden uit bed halen (jaja hij heeft het slapen vandaag goed te pakken! ) en dan lekker in bad doen en de fles. Morgen weer werken brenden gaat voor t eerst sinds een dikke maand weer naar gastouder!
oh ok dan was t iemand anders met astma aanvallen zeker! wel fijn dat hij daar niet hoefde te blijven dan! is ie nu weer helemaal opgeknapt? haha t zijn boefjes soms he.... komt vanzelf toch?!
Hi meisjes, Getracht bij te lezen maar helaas zonder succes! Suus heel veel sterkte meis. Vandaag een kinderstoel gekocht bij Prenatal, nou meneer vind het geweldig en dat voor een simpele kinderstoel hihihihi. nou verder heb ik niets te melden hihihi
Hoi, Met Joost gaat het wel goed, kwakkelt nog wel na het RS-virus, maar dat zal denk ik moeten slijten. Hij krijgt nu 4 flessen en daarnaast groente en fruit (als hij dan niet slaapt ) en is alweer bijna een half jaar . Met mij gaat het verder goed!
sorry dames maar jullie gaan mij te snel kan mij vorige berichje niet eens weer vinden. julie zijn meer aan het chatten en das niet mijn ding en niet mijn idee van een forum daaag
Hier eigenlijk idem, na het RS virus was het fruit geen probleem, pap ook niet, maar groente.....leek wel of hij daar opnieuw aan moest wennen .
Karsten rolt ook nog maar die natuurlijk een maand jonger dan Brenden. Verder gaat het hier eindelijk eens goed.