ga maar eens kijken wat hij aant doen is. confrontatie moet ik toch een keertje aangaan. (zal wel weer huilen worden, ben al zo'n huilebalk)
gaat hard he! brenden wordt einde van deze maand alweer 8 maand! slaapt hij overdag veel? dat is ook wel lekker natuurlijk maar ja dan is eten weer een probleem haha welke potjes krijgt hij nu dan? de grote of kleine. brenden krijgt de groten nu en vindt het heerlijk vooral die met vis (die vinden wij verschrikkelijk haha) t rs virus is verschrikkelijk he zo hardnekkig hopen dat ze t niet weer krijgen...
Dan heb ik het waarschijnlijk niet goed gelezen. Heb hoofdpijn dus dan registreer ik niet alles helder.
Daar zit ik ook op te wachten, maar als Joost wat dat aangaat op Rick lijkt kan ik lang wachten ......hij houdt 'm in het begin heel even zelf vast en daarna laat hij los .
ja maar met dit soort dingen moeten we bij brenden toch die 6 wk eraf trekken dus is hij ook nog maar 5,5 maand... het mag ook wel eens goed gaan! geen ziekenboeg meer bij jullie dus?!
Ja en nog een stuk erna, maar ik was nog aan het bijlezen (was even aan het prutsen geweest aan de site van de jongens )