Meis, ik had je beloofd dat ik je erdoorheen zou kletsen vanaaf , maar nu ga ik een slapende Joost in bed leggen en zelf douchen en ook naar bed! Ik hoop dat Youamie lekker blijft slapen! Tot morgen!
is goed meis ben heel erg blij nu ik ga ook afsluiten en even van me vriend genieten die heeft ook aandacht nodig
dat heeft echt wel een paar weken geduurd hoor, eer het was zoals wij wilden......en nog heeft het zijn ups en downs..... Maar na een dikke week echt stug volhouden met niks zeggen en terug in bed leggen, hadden we wel vooruitgang geboekt van 2,5 uur bezig zijn naar zo'n 10 minuten . (misschien was het langer of korter maar dan moet ik het hier exact na gaan zoeken op het forum )......maar ik schat zoiets.....
Goedenavond dames Hier drukke dag gehad. Eerst stage gelopen (was erg leuk) en toen ik thuis kwam snel ff eten om gelijk weer door te gaan naar school...We hadden lekker een actieve avond (gym en drama) dus was wel heel erg leuk Manlief heeft lekker de hele dag voor Indi gezorgd en ik geloof dat dat wel helemaal goed is gegaan..Heeft lekker boodschappen gedaan en schoongemaakt en nog wat dingetjes geregeld. Zelfs het fruit heefft ie vers gemaakt Echt heel lief en hij vond het ook hartstikke leuk geloof ik. En Indi ook die ligt lekker te slapen haha Morgen weer dag stage(gelukkig heb ik s avonds geen les) dus morgen kan ie weer voor Indi zorgen. Nou als er iets gebeurt ofzo dan hoor ik het graag via pb Weltrusten!
Goede dag dus voor jou, Indi en je man! Wel fijn dat hij het ook leuk vond en natuurlijk ook dat Indi het leuk vind, wel grappig dat hij het fruit ook zelf vers heeft gemaakt. Wij gebruiken sowieso een potje maar als ik het vers zou maken en Roeland zou een dag alleen zijn zou hij echt wel gewoon een potje pakken
Even een vraagje, Julian had vanmiddag een echte poepluier. Zo'n donkerbruine plat gedrukte keutel zeg maar. Sorry voor iedereen die dit tijdens het ontbijt leest Komt dat dan door de potjes? Hij heeft gisteren namelijk bij mijn ouders een ander soort gehad dan hier thuis. We hebben ze wel maar geven ze eigenlijk nooit, hier krijgt hij altijd nutricia (dacht ik) en daar heeft hij er 1 van frutapura gehad met aardbei enzo erin.
Verder een slechte avond gehad, Roeland zijn auto is namelijk kapot. Is ook gewoon zijn eigen schuld hoor, de auto werd te warm en sloeg af bij het stoplicht en ipv dat hij de auto dan aan de kant zet blijft hij gewoon doorrijden naar huis wat dus nog een 15min. duurde voor hij hier was. Hij zegt wel dat hij rustig heeft gereden maar ja met een auto die te warm is moet je gewoon aan de kant gaan staan. Met als gevolg dus nu dat ik morgenochtend de wegenwacht mag gaan bellen zodat die mij kunnen vertellen hoe erg het is en hij morgen mijn auto meeneemt zodat ik dus morgen zonder auto zit
Net weer de kat van de buren bij de achterdeur weg gestuurd, volgens mij is dat beest een beetje de weg kwijt want gisteren stond hij ook al hier of hij denkt dat het hier gezelliger is met 3 honden Ga nu even lekker slapen en dan morgen er weer lekker optijd uit!
goedemorgen, hier een goede nacht gehad. goed geslapen. kon er vanmorgen alleen niet uit . gister nog flink ruzie gehad. heb liggen janken totdat ik hoofdpijn kreeg. (maar sliep er wel goed door). mika ligt nu lekker in de box te spelen en is de box aant her inrichten volgens mij haha. over 2 uurtjes werken, ben best wel zenuwachtig hoor! vind het super spannend (en vind het ook moeilijk om mika nu voor het 'eggie' naar de oppas te doen) maar goed. ga me zo maar eens klaar maken, en de tas van mika klaar maken, mocht ze mika mee naar huis nemen (moeder van leon). en nog een was in de machine
Daantje veel succes op je 1e werkdag! Balen dat je ruzie hebt gehad, is het wel weer goed dan? Hier wel een lekkere nacht gehad, Rihanna heeft de laatste fles om 21.30 gehad en heeft geslapen tot 6.45 toen mannetje uit bed ging en zij daar dus wakker van werd