Goedemorgen allemaal.. Zo, we zijn er al weer van het ziekenhuis. Het ziet er goed uit namelijk! Esmée heeft een wat bredere neusbrug, die over haar oogwit valt, en dat moet nog goed groeien, ze kijkt NIET scheel, maar het lijkt wel zo! Over een half jaartje terugkomen, dan kijken ze nog een keer! Gisteravond half 10 was ze wakker... Flesje erin en NIET slapen.. Half 11 WEER geprobeerd in bedje te leggen, maar ze wou nog niet.. Rond kwart voor 11 is Christian met haar naar beneden gegaan, mijn kop barste zowat van de koppijn en kwart over 11 kwam hij boven en wou haar op bed leggen, maar ze wou niet Toen heb ik haar nog heel ff tegen me aangelegd en de pink erin en toen sliep ze bijna, haal ik de pink eruit, begint ze weer te huilen. Pink er weer in en Christian wou net flesje gaan maken toen ze mijn pink er met haar tongetje uitdrukte en haar duimpje pakte en begon te snurken Vanmorgen om 8 uur moesten we haar wakker maken, fles gegeven in de auto.. Onderzoek gehad en nu slaapt ze weer..
balen zeg dat Esmee zo slecht slaapt 's avonds...klinkt stom maar dat komt echt vanzelf wel zo heeft het hier lang geduurd voordat Rihanna doorsliep
Gewoon niet te vaak inzetten... Ze hebben trouwens op alles wel wat te zeiken vind ik... Als jet niet goed zou zijn zou het niet goedgekeurd worden ook neem ik aan..
justfem, Caruli, Evelien28, vlademira, Wishgirl... uhm...zou ik even moeten spieken in mijn inbox en Alies05 en knippy
wat een rotopmerking om te maken zeg... mijn vent is daar soms ook erg goed in en daarna mij de schuld geven jaja....zo ken ik er nog wel een
Rundvlees vind May juist heel lekker.. Zal wel net zo'n vleeseter als zijn ouders worden Maar rijst is geen succes... Dat vind ie echt smerig... May lust ook de potjes van Friso niet Kruidvat vind ie heel lekker en van Olvarit...
nou dames, ben er weer weg van. begin met de minuut zenuwachtiger te worden (heb ik normaal nooit last van, en heb het gevoel dat ik elk moment in huilen uit kan barsten omdat ik eigenlijk niet weg wil bij mijn ventje )
zit daar verschil in dan ? heb olvarit geprobeerd met fruit en dat vond ie lekker, en nu de kruidvat vind ie ook lekker, heb alleen met groente van de olvarit de bruin bonen en de sperciebonen wat ie lekker vind hihi.
Ik heb eten gemaakt voor Leroy en Mayron, May aangekleed, was opgehangen, was erin gedaan, schone was in kasten geruimd, afgewassen, gestofzuigd, nu ff chillen.. May ligt lekker te slapen...
hij zei van, dat hij dacht dat het wel een link kon zijn tussen hoe je je in je hoofd voelt en hoe het thuis erbij ligt (nou ben altijd al een rommel kont geweest dus moet het altijd al een rommeltje in mijn hoofd zijn )
ik ken het gevoel meid! dat had ik ook toen ik weer moest gaan werken....klinkt hard maar het went echt wel en het is voor jezelf ook wel lekker om met wat bezig te zijn ! maar ik snap precies wat je bedoelt, ik weet nog precies de eerste dag dat mannetje Rihanna weg bracht naar mijn ouders, ik zag de auto wegrijden en toen heb ik ook staan janken hoor
al lekker druk bezig dus. ik moet nog even een machine was aan zetten (kan schoonmoeder die straks strijken als de rest van de stijkwas klaar is )