Zo was 't destijds bij de mama's van juli en augustus 2006 ook. SweetAngel (juli 2006 mama's) maakte van die mooie en zo ben ik het ook gaan doen; met een hoop hulp van haar ) Ik zal je even een PB sturen!
Ik heb geloof ik wel bijna 100 pagina's overgeslagen Het gaat hier ook allemaal zo snel.. Ik kan dat echt allemaal niet bijhouden...
Zooooooooooooo ben weer bij... Pffff.... Tygo heeft niet zijn dag vandaag....omstreeks 20:30 uur zette hij het op een huilen, kreeg het idee dat ie pijn had maar daarin tegen leek het ook weer niet zo...tja weet niet hoe ik het moet omschrijven. We hebben een fototoestel cq videocamera gekocht! Kep bij H&M nog 2 shirtjes gekocht een een spijkerbroekje Hmmm verder heb ik niets te melden.... Tja mss dat die Nutriton ietsjes te zwaar op de maag valt of niet...hmmm ben moe en dan merk ik dat ik onzeker wordt...zoooo irri!
Ik heb al vele mooie banners van Ramoontje langs zien komen, maar als ik eerlijk ben vind ik deze het mooiste! (komt misschien ook wel door Pimboli...die is zo cute!)
Kijk, misschien moet ik het van jou leren... want het lijkt mij super om het ook te kunnen. Je gebruikt toch Corel Paint Shop Pro Photo XI?
hehe heb eindelijk via kruidvat.nl foto's besteld van mijn lieve ventje, maar goed ook kan ik nu alles in 1 keer doen!
Hallo allemaal, Ik ben Tatjana 19 jaar en woon in IJmuiden. Ik ben 08/07/08 bevallen van een wolk van een zoon ´Sem´. Hij is dus nu 2 maandjes en 4 daagjes oud. Ik wou vragen of ik met jullie mee mag schrijven? Groetjes Tatjana
oke heb k gedaan, hebben jullie ook een topic waar je foto's neer kan zetten? en waar is het lijstje van jullie? Groetjes !