zoo wat rustig hoefde niet veel bij te lezen haha lekker makkelijk daantje wat super dat je 1e werk dag goed ging vindt je het werk leuk?
Joost had ook maar ong een half uurtje geslapen vanmiddag....viel om 5 uur als een blok in slaap en is nu net weer wakker .
thnx ze heeft vanmorgen toch der eerste stikker mogen plakken en iedereen die langs komt zeg ik youame laat je mooie stikker is zien dan rent ze er naartoe kijk stitter
He meiden, Hier even weer een berichtje van mijn kant.. Met Sem gaat gelukkig alles weer goed! Hopen dat we nu eerst alle ellende hebben gehad! Hij krijgt nog 3 x daags een pufje. Maandag moeten we weer op controle met hem. Met mij gaat het inmiddels ook weer. Was zo moe en kapot van alles. Ik had me zo verheugd op de kerstdagen. Lekker met Sem, heerlijk vrij.. Want ik moest met oud en nieuw. Komt er zo'n flinke domper aan dat mijn kleine man weer naar het ziekenhuis moest. Weg de leuke kerstsfeer.. Ik had er geen zin meer in.. Maar gelukkig gaat het nu weer goed! Hoe gaat het hier verder meiden? Is er nog iets wat ik gemist heb? Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik er zo weinig was de laatste tijd. Ik ben nu 6 dagen vrij zal wat vaker langswippen Liefs
ik mocht de slee van mijn zus lenen loop ik over straat iedereen zit me aan te kijken of ik gek was en waar de kids bleven haha brr het is al -12 hier
mooi.. ze snapt het wel? hopen dat ze het vanavond goed gaat doen, al zal de verandering wel ff duren natuurlijk...
uit de mond? maar ze kotst ook heel veel (beetje grof gezegd, maar het is echt geen melk) maar ik verwacht het wel.. hoop wel dat ze nu ook echt door komen hoor..