Wij lopen hoor ook altijd te klooien met wat we Sandro aan moeten doen. Hij slaap wel altijd in een slaapzakje omdat hij zijn dekens echt steeds direct aftrapt.. Heb ik hem echt vast ingestopt, ga ik 5 minuten later kijken.. Ja hoor ligt hij weer buiten de dekens. Hij is zo te lezen dus niet de enige Ik voel nu meestal aan zijn handen en voetjes. Zijn die koud of warm dan pas ik het daarop aan. Was een tip van het cb.
wij hebben de pampers van de kruidvat, vind ik persoonlijk ook goede luiers zit ook wat rek in in de band zeg maar. en heeft nog niets gelekt bij ons.
Wat ik wel eens doe de laatste tijd, is als hij slaapt zijn deken alleen bovenin instoppen en onder los laten liggen, dat, als ie gaat schoppen in zijn slaap hij alleen tegen de losse dekens aanschopt. Werkt natuurlijk niet altijd maar wel als ie een beetje beweegt maar in zijn slaap...
Haha hier ook, als ik de creme aan 't smeren ben is het poepen.. schoonmaken, afdrogen, smeren, poepen, schoonmaken, afdrogen, smeren poepen en zo tot 4/5 keer toe !
Dank je, in het ziekenhuis dachten ze dat Roos haar 4e naam was .. Julie is m'n schoonmoeder en Sylvia m'n moeder.. al hadden ze Truus en Miep geheten had ik 't waarschijnlijk niet gedaan
Heb ook even gekeken, we gaan het ook doen ! Als ze haar hoofdje zelf rechtop kan houden.. is wel zo leuk
zo ga zo nog maar ff wat eten en drinken. Ik heb morgen een echo (nee ben niet zwanger) en daar moet ik nuchter voor zijn. da's wel ff balen want krijg altijd mega dorst van bv. ga dus maar ff voordrinken en eten ....