je kunt bij je eigen album foto's neerzetten. voor de rest kun je hier spammen door je foto's bij tinypic upteloaden en Silla houd een lijst bij die heeft bij pagina 854 nog iets gezegd dus als je haar een pbtje stuurt dan komt t helemaal goed!
hey tatjana. welkom hier! heel veel succes met meelezen, we gaan soms errug snel . nog gefeliciteerd met je zoon. hoe gaat het?
Een goedemorgen allemaal! Hier een lekkere nacht gehad... Esmée is gisteravond even bij oppas geweest. Weer naar Christian zijn zus en zwager. Ze heeft daar een fles van 140cc bv leeggedronken en heeft daarna ff gezellig gekletst en gelachen enz. Toen Chris daar kwam om Esmée op te halen kreeg hij een dikke glimlach en is ze tegen hem aan in slaap gevallen en is hij daar maar gebleven tot ik er ook was. Om kwart voor 8 had ze fles gehad, kwart voor 9 sliep ze en heeft doorgetukt tot 3 uur! Daarna tot half 8 en nu slaapt ze alweer een tijdje... Ik duik er zo ook nog ff in denk ik. Liefs Wendie
Goeiemorgen! hier t laatste flesje iet ste vroeg gegeven 19:30 maaarja hij had honger dus vanacht 2:45 en net om 8:00 weer dus valt meeeeee. Kga lkkr ff boterhammetje filet american eten.
Hihi hoef je niet te vragen hoor! Iedere juli mama die van gezellig babbelen houdt is welkom. Maar wees gewaarschuwd het gaat hier soms heel rap.
Zo, heb ook een nieuwe banner gemaakt. Is me aardig gelukt, al zeg ik het zelf. En dat voor de 1e keer?
Gister vroeg ik al naar mijn buikpijn en slijmverlies, maar ik kan het niet echt plaatsen als een eisprong. vannacht zo ontzettend last gehad dat ik eruit ben gegaan en een warme kruik heb gemaakt. daardoor ben ik wel in slaap gevallen, maar toen ik vanmorgen wakker werd, deed het weer zo zeer. heb er nu ook nog steeds last van...
Bij mij is het Svens schuld. Ik was zo beroerd toen ik zwanger was van hem dat ik een tijd thuis heb gezeten en zo ben ik met ATWT in aanraking gekomen. Ben zelfs zo erg dat ik het opneem (nog 16 afl. dan ben ik bij).