Zag weer leuke foto's en filmpje voorbij komen... Heb ook nog wel een filmpje van May maar dat uploaden duurt 1000 jaar...
hallo heb hier de verhuizing in die zin achter de rug dat we over zijn moet nu nog veel puinruimen (letterlijk en figuurlijk) maar de slaapkamers zijn op 1 wand na klaar. daar moest het vliesbehang nog van geleverd worden en dat hebben we sinds vandaag dus aan het einde van de week zit alles erop inclusief de verf en dan kan de verwarming er ook in. beneden moet eigenlijk alles nog maar mijn raamkozijnen zijn wel al afgelakt en de ramen hebben bekleding en decoraties al te pakken nu dus de rest nog het eerst volgende gaat de badkamer boven worden en dan kan de vloer en het plafond in de woonkamer erin. alledrie de kids hebben niks geen last van de verhuizing.
nou heb mijn verhaaltje wel verteld morgen moet ik naar de gyn ter controle van die cyste op mijn eierstok. is zien of die weg is
Schrok er ook wel van hoor......om diezelfde reden heb ik dus ook geen hydrofiel meer onder zijn hoofdje liggen in bed (ja ónder het hoeslaken )
ja maar moet je niet zien hoe het is wel afzien hoor zonder luxe heb geen magnetron en vaatwasser meer
Nieuwe planning:[/b] Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers. Omdat we op de nieuwe website een heel nieuw banner script krijgen zullen alle onderschriften verwijderd worden maak dus eventueel een backup van je onderschrift en/of avatar. We proberen verder alles mee te nemen maar print voor de zekerheid belangrijke privé berichten even uit. Omdat er voor de nieuwe software nog geen fotoalbum beschikbaar is komt deze te vervallen. Alle foto's uit de publieke en persoonlijke albums worden verwijderd. Controleer even of je de originele foto's nog op je computer hebt staan en sla ze eventueel even op. Na de verhuizing kunnen we er niet meer bij. We houden jullie op de hoogte! Team Zwangerschapspagina