Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    misschien tandjes? ik weet het ook niet meis, anders zou ik je wel helpen!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :). dat zou best kunnen hoor. mika kauwt ook echt op alles zelfs op mijn vinger en dat doet zeer! een echte bijtring heeft ie niet, maar heb zo'n rond rammelaartje waar ie op kauwt (of zijn er speciale bijtringen) heb bij mika wel een hard bobbeltje gevoeld gister maar of dat een tandje wordt?

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    coole banner!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja ik vind het echt leuk (klinkt weer zo truttig haha) blijkt dus dat de helft van de mensen die daar werken hbo niveau heeft :confused: en ik heb maar net mbo, zegt die 'bedrijfsleidster' daar van ja anders geef ik je wel een schrifje kun je dingetjes opschrijven :( . dus nu loop ik daar met een schriftje rond te lopen echt dom gewoon haha. het meeste moet ik toch leren door het zelf te doen en zelf te zoeken, kan wel opschijven van dit boekje staat daar enzo maar daar heb je weinig aan, moet het gewoon zelf doen daar leer ik het beste van.

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja gelukkig wel, had bij oma flink gepoept haha. ze zei wel dat het wat dunner was, dus even mee opletten. ohh ga er maar eentje uit bed halen. hoor hem huilen

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nog even snel, vannacht een goede nacht gehad. lekker geslapen, vanmorgen om 7 uur werd mika wakker. ben amper wakker geweest vanacht.
    ben ook om 7 uur opgestaan de boterhammetjes gesmeerd voor mij en mn man, de vaatwasser uitgeruimd. even op het forum ;) nu mika uit bed halen en dan zo nog even de container aan de weg zetten. misschien nog tot zo en anders tot morgen.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen...
    Mayron was om 2 uur wakker en toen weer om 6 uur. Normaal gaat ie dan meteen bij me slapen maar vanmorgen niet want ik had m een goedkope luier omgedaan om te kijken hoe die de nacht doorstonden... GRMBL! Helemaal kledder!
    Vandaag maar ff een pak pampers bij de appie halen, zijn ze in de aanbieding...

8. en komt dat ook niet weer dan?

9. knap zeg! lief filmpje...

10. ze is jou aan het uitproberen joh...

11. ben benieuwd...

12. ? ? ?

13. grrrrr. das minder..

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    balen zeg! goedkoop is ook niet altijd van goede kwaliteit ;)

15. he meiden
    jurre wordt nu al 2 ochtenden wakker met hele zware raspende ademhaling als hij dan gaat drinken. wordt wel minder in loop van dag...
    ben nu voor zekerheid toch maar ha aan t bellen, of is dit overdreven?

16. Goedemorgen allemaal...

Hier een lekkere nacht! Gisteravond rond 9 uur heb ik Esmée op bedje gelegd.. tot 10 over 9 heeft ze gespeeld met knuffeltje en begon toen te huilen. Kwart over 9 was ze stil.. 17 over 9 begon ze weer te huilen.. 20 over 9 stil... Toen hebben we haar nog 1 keer 5 sec. gehoord om 20 voor 10, maar heeft gewoon doorgeslapen..
    Vanmorgen om kwart voor 8 hoorde ik haar!
    Flesje erin, half 9 alweer brullen.. Ik leg haar op bed, ze doet de duim in de mond en de ogen gewoon dicht... :confused:

@Marline, hoe is het gegaan vannacht?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    beter een keer teveel dan te weinig zeggen we steeds

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee zeer cker niet overdreven. Hoop dat het meevalt, sterkte...

19. tuurlijk is dit niet overdreven, beter 1 keer teveel als 1 keer te weinig bellen.. laat je ff weten?

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    kijk eens aan! wat goed van dr!

Share This Page