je kan een aardappel schillen en in stukjes koken en dan de 2 purees mengen (aardappel prakken, niet met apparaat, dan wordt het lijmig) dan heb je soort hutspot
ja, dat wou ik ook graag, maar ivm christian zijn gezondheid (waardoor hij halve dagen thuis is straks) wil ik het hem niet aandoen met meerdere kids in huis
De ziekte van Bechterew ofwel Spondylitis Ankylopoëtica (SA) is een chronische aandoening van het bewegingsapparaat. Het is een reumatische ontstekingsziekte die meestal onderaan de wervelkolom (het heiligbeen) begint. De tussenwervelschijven, de gewrichten en de banden van de wervelkolom worden aangetast. Deze ontstekingen leiden tot een voor deze aandoening typische verbening van de gewrichten van heiligbeen, bekken en/of wervelkolom. Door deze verbening treedt er in de loop van de tijd verstijving op van bekken en rug. Deze verstijving kan leiden tot een in meer of mindere mate voorovergebogen houding. Hoe snel de verstijving optreedt en hoe ernstig de functiestoornissen van bekken en rug uiteindelijk worden, hangt af van drie factoren: * de activiteit van de ontstekingen * de beschadigingen die door de ontstekingen ontstaan en vooral * het effect van de ingestelde behandeling. Hierbij is consequent bewegen en oefen- en hydrotherapie essentieel. Mensen met Bechterew beseffen dat maar al te goed.
Ben net gevallen De honden moesten eruit en ziek of niet dat moet dan dus ook gewoon. Ik loop daar lekker rustig, begint 1 van die beesten te rennen waardoor de andere mee gaat rennen dus ik zeg rustig! Ik had het nog niet gezegd of ik lag al op de grond Nu is dus mijn nagel van mijn duim kapot en waarschijnlijk de rest van de duim gekneusd. Dacht ik dat we nog wel normale pleisters hadden maar niet dus, nu loop ik dus met een mooie winnie de pooh pleister om mijn duim Wel lastig verschonen zo trouwens
hmmm.. het zit je ook niet mee he? waar was julian? ik had het vanmorgen bijna.. 2x bijna uitgegleden met esmée...
meiden ik ga even aardappels schillen en douchen met mijn ventje ik ga om 19.00 mijn nagels laten doen acryl nagels met airbrush trouwens het lijkt wel of dice niet meer weet hoe hij moet eten van een lepel hij doet z'n mond open ik schuif het erin en z'n mond gaat dicht en probeert te happen maar dan blaast hij het zo van de lepel z'n neus in of hij laat het er zo uitlopen en dan is hij sneller dan ik de lepel eruit haal
hier ben ik ook weer ff.t zit me echt niet mee de laatste dagen. nu is ook mijn wasmachine helaas overleden kan ik nu ook nog een nieuwe aan gaan schaffen piep-zooi. hier gaat t wel redelijk vandaag. heb een afspraak staan voor morgen ochend vroeg bij de dokter en dan weet ik zeker of t inderdaad een PD is. ik ben er benieuwd naar. nikita gaat ook erg goed. zer begint nu ook lekkere spekhandjes te krijgen en ga morgenmeteen als ik bij de huisarts kom even langs t weeguurtje. hoop echt dat ze rond de 6.5 kilo zit nu want dan heb ik een keer geen gezeik aan mijn hoofd van de KA. nou ik ga ff lekker eemn glaasje cola drinken en om half mclauds daugthers kijken. zag in de gids dat t er in ene weer op tv was nou fijne avond en ik kom snel weer ff langs, groetjes susanne