Hier heeft Roan het sinds gisteravond ook op z'n heupen. De nacht was wel weer goed. Maar vanochtend is hij weer erg humeurig.
Helpt een paracetamolletje niet een beetje? Lijkt me toch niet normaal om zo'n pijn te hebben. Kan het niet wat anders zijn zoals een blaasontsteking? ps. mooi gelukt hoor je banner
zit zelf niet bij catalpa, maar er zi hier wel een en ik weet toevallig dat je daar ook niks ee naar toe hoeft tenemen bhalve je kind
Ja hier ook! Ik had vanochtend heel optimistisch mijn was buiten opgehangen, die nu heerlijk hangt te druipen aan de lijn
Zo, ik ga even een boterhammetje eten met Rick (nou ja, die heeft liever een banaan, maar goed)....ik heb mijn bannerplicht voldaan....nu maar hopen dat de dames het iets vinden.
ik hebook liever het vlees dan de aardappels. ben sowieso niet zo van de aardappels heb liever rijst of pasta ofzo
mijn things to do list van vandaag, anders blijf ik alleen maar achter de pc zitten... : - was strijken - was opvouwen - was ophangen - was draaien - kleren op marktplaats zetten - kleren weggooien - computerkamer opruimen - douche schoonmaken - wc beneden schoonmaken dat was het wel zo'n beetje. kijken wat me allemaal lukt...