nou hier vanmorgen weer een fikse ruzie gehad, het gesprek van vorige week heeft dus niet geholpen. zelfs gedreigd om uit elkaar te gaan door leon. ben helemaal van de kaart. gaan zo boodschappen doen, voel me niet goed vandaag maar dat snappen jullie wel, misschien dat ik vanavond nog even online kom. weet het niet. liefs
ik lees soms ook wel terug hoor, maar bij mn vader op de zaak werk ik altijd op zaterdag ochtend (uur koffie uur wat doen ) maar daar stop ik ook niet mee.. deed ik al weer 2wkn na de bevalling moet mn koffie wel krijgen he haha
- was strijken (status: done) - was opvouwen (status: done) - was ophangen - was draaien - kleren op marktplaats zetten - kleren weggooien - computerkamer opruimen - douche schoonmaken - wc beneden schoonmaken
hallo! ik moet de rest nog bij lezen hoor haha ben niet zo snel als senninha vergeet halverwege weer welke pagina ik ben enzo
Zoo ben ik weer hallo allemaal, Bedankt voor het welkom! @knuffelkonijn, Tis Sem idd was foutje @Niesje, Ja ik zie dat jullie erg rap schrijven ! @Ramoontje, Sem poept soms 2 of 3 keer per dag en soms een paar dagen ook niet ... Hier gaat alles perfect de 11de heeft Sem zijn prikjes gehad en heeft daar weinig last van gehad... Hij heeft Nutrilon Forte flesvoeding en drinkt nu zo een 5 keer per dag 165 cc en snachts een flesje van 60 cc. Hij was bij de geboorte 3700 gram en 48 cm en hij is nu, 5660 gram en 56.5 cm. Perfect volgens het CB. Verder heb ik een lange bevalling gehad zondag 6 juli om 22.00 begonnen me weeen maar de ontsluiting blijf hangen op 3 cm. Dat bleef zo tot maandagochtend toen naar het ziekenhuis gegaan en na een paar injecties tegen de pijn en om te rusten mocht ik naar huis met nog steeds 3 cm die avond weer naar het ziekenhuis en dinsdag ochtend hebben ze bij 4 cm me vliezen gebroken. Om 19.13 mocht ik gaan persen en om 19.22 werd onze zoon Sem geboren. Ik moest zelf wel naar de O.K. want had totaal ruptuur en 37 hechtingen .. Nu nog wel wat last maar niet veel meer... Als jullie nog vragen hebben stel maar hoor ! Ik ga niet alle 861 pagina's teruglezen maar ik ga wel ff spieken ! Groetjes !