Van Maxi Cosi mag je uitgaan dat die aan alle eisen voldoet hoor! De Tobi bevalt (of moet zeggen beviel ) hier heel goed, Rick is er alleen nu te groot voor, maar heeft er toch ruim 1,5 jaar goed ingezeten met veel plezier!
Heb 'm uit zijn bed gehaald en ligt nu in de box een rammelaar "op te eten" .....verder is ie niet zeurderig of zo .
maar is toch eigenlijk pas vanaf 9 maanden dacht ik? ben er ook over aant denken om mika in een auto stoeltje te doen, want in de auto zit ie al met zn voetjes tegen de bankleuning aan en vind het gewoon niet uitzien hoe ie erin zit (en het is super zwaar).
oh dan maar lekker laten liggen, zodra ie begint te zeuren of in zn oogjes begint te wrijven lekker naar bed doen
Ben ik net in Joost zijn mondje aan het voelen.....schrik me rot .....daar waar zeg maar de 1e kiesjes komen...zitten links gewoon 2 hele dikke punten in zijn onderkaak Zou hij nou eerst kiezen gaan krijgen, da's wel heel raar....of zou hij 2 aftjes hebben (ik mag ze wel aanraken verder, dus hij heeft er niet echt pijn van.....heeft de laatste tijd wel vaak links een hele rode wang)
Voetjes zijn geen graadmeter! Het gaat om de steun aan zijn hoofdje . Zolang hij nog ruimte aan de bovenzijde heeft, moet je hem zo lang mogelijk in de MC Cabrio laten, is echt beter voor hem! De grotere autostoel is idd vanaf 9 maanden ongeveer. Ik wil niet zo belerend overkomen als het er staat hoor
Rick is nog steeds heel lang hoor......is nog geen 2,5 en draagt voornamelijk maat 104 van shirts (broeken nog mt 98 ).....terwijl zijn vriendje (1 dag ouder, maar halve kop kleiner) nog maat 92 en soms 98 draagt .
Hier blijft Julian ook nog een tijdje in de mc cabrio, hij is nog maar 6 kilo en 62cm (de laatste keer tenminste bij het cb) dus hij kan er nog wel een tijdje in. Ook zit hij wel met zijn voetjes tegen de bank aan van de auto maar dat hoeft eigenlijk niet is gewoon omdat hij zo belabbert onderuit gaat hangen in dat ding
Klein opgevouwen handdoekje onder zijn gatje wil nog wel eens helpen . Heb ik bij Rick lang gedaan omdat die dus van begin af aan de gordels al in de hoogste stand had omdat hij zo lang was.
doe je niet hoor. was er gewoon aan aant denken. maar nog niet echt van plan om te kopen, wou even jullie mening, hij heeft nog wel wat ruimte bij zn hoofdje
Een aftje......hoe moet ik dat uitleggen.....ehm, is meestal een pijnlijk bultje in je mond met een wit kopje erop. Gaat vanzelf weer over . Maar eerst kiezen en dan pas tanden ......maar echt je weet niet wat je ziet als je zijn wangetje opzij doen .
oke gaan we dat eens proberen. Is ook echt heel stom hoor want hij kan wel anders zitten maar zodra we hem in de mc stoppen gaat hij echt hangen alsof hij aan het loungen is ofzo