Kijk en wij zitten met de 1e fles meestal rond 9 uur en dan de laatste tussen 9 en 10, maar zeg maar tegen 10 .
goed! hij heeft de smaak te pakken! letterlijk! hij krijgt nu 5 flessen van 180/5 (gaan niet allemaal leeg hoor) en fruit en groente dus hij wordt tonnetje rond! en hoe is het hier? moet eiegnlijk 80 paginas bijlezen maar dat doen we maar niet! ben ik morgen nog bezig! als er iets bijzonders is gebeurd, stuur dan maar een pb! Zijn alle kindjes weer beter?
ehm hier eerste rond 6 uur en laatste om 22 uur!en het wakker worden om 3 uur is nog steeds niet voorbij, zelfs na een papfles!
Maar ik heb hier de oudste ook rond half 6 aan mijn bed hoor....dus uitslapen is er voor mij ook niet bij . Maar dat 's nachts wakker worden is wel heel vervelen
Het ging over het "anti-slagroom cluppie" (maar dat soort spraakverwarring krijg je als je niet alles leest, geeft niks )
ja beetje jammer. eerst deed hij dat niet maar nu is het al bijna 2 weken zo. komt gewoon door zijn neusje volgens mij maar de ha wilt geen andere spray geven miss is het en fase, dat kan ook. vandaag sinds 2 weken weer naar kdv geweest trouwens. heeft bij 2 flesjes 80 laten staan terwijl ze thuis praktisch leeg gaan. nou ja, zal wel weer wennen zijn
nee idd van mij mag ie wel wegblijven eigenlijk ben me een week na zijn dood zo geschrokken maar weet niet of ik het aan jullie moet vertellen wil niet dat jullie bang worden ofzo