zeg miss mis ik haar syeeds hoor maar heb an al een tijd niet gezien? ik wist dat tijdens de vakantie ze niet veel kwam maar nu is het al 4 dagen later (! ) en heb haar nog steeds niet gezien!
nou oke dan een week na zijn dood had ik al de hele dag een gevoel dat ik bekeken werd en dat er iemand achter me liep maar er was niemand savonds wou ik gaan douchen en dat gevoel dat iemand me steeds aan keek werd erger en ik was klaar met douchen en ik keek in de spiegel en zag m staan en schrok me dood en begon te gillen en hoorde z'n stem zeggen niet schrikken ik wil alleen wat zeggen en toen zei hij de naam van de dader toen heb ik een hele tijd niet meer in de spiegel gekeken sloot me zelfs op op mijn kamer
Ze is van de week wel eventjes geweest dacht ik, maar ze is er weinig. Maar Byron is natuurlijk ook hele dagen thuis .
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent . Hebben ze de dader uiteindelijk opgepakt, ervan uitgaande dat hij idd door een misdrijf om het leven is gekomen?
ik ook eerste om 5.30 laatste om 22.00 uur om de 4 uur ongeveer een fles en soms een paar happen groente/fruit.