Ik ga zo naar de voetbal bij mijn mannetje kijken, samen met Mikayla.. Vind hij helemaal leuk als ik dat doe, alleen ziet Mikayla er uiteraard nog niks van in de kinderwagen, maar goed... Het gaat om het idee Dus doe rustig aan met de pagina's aub..
- was strijken (status: done) - was opvouwen (status: done) - was ophangen - was draaien (status: done) - kleren op marktplaats zetten (mee bezig) - kleren weggooien (status: done) - computerkamer opruimen - douche schoonmaken (mee bezig, ff spul laten intrekken) - wc beneden schoonmaken
Ja auto is verkocht en voor een stuk meer dan als we hem zouden inruilen. De nieuwe komt donderdag maar dat gaan we naar vrijdag verzetten omdat ik donderdag de auto mee heb naar het werk.
Jemig meid wat een bevalling zeg! We hebben bij de juli mama's al heel wat bevallingsverhalen gehoord maar die van jou kan zo plaats nemen naast de bevalling van Silla (die ook zo'n martelbevalling had) Gelukkig dat je er nu niet zoveel last meer van hebt.
De meeste kindjes krijgen rond 6 maanden hun eerste tandje. Maar goed daar zijn natuurlijk altijd uitzondering op. Rond 3 maanden worden wel de speekselklieren actiever las ik laatst in zo'n kinderinfo nieuwsbrief
- wasmachine aanzetten; gedaan - was opruimen; gedaan - stofzuigen; - banner maken; - bed opmaken; gedaan - kinderwagenbak opnieuw opdekken; gedaan poepluier Joost (de 2e van vandaag ) verschoont