Nou ik zou -zeker als hij overdag niet/nauwelijks slaapt- liever hebben dat hij nu lekker sliep, maar ik ben natuurlijk de hele dag met 'm thuis . Hij rolt idd naar zijn buikje en als hij dan geen weg weet met zijn armpje dan rolt hij weer terug .
Ach gos die ligt zeker heel erg te kreunen en steunen. Indi heeft het rollen aardig door alleen van buik naar rug lukt niet. (ze probeert het ook niet hoor)
Als deze niet van mijn schoonzusje was geweest had ik hem aan je verkocht Maar ja, ik heb hem van haar geleend
zie net op de reclame dat clear bleu nu een nieuwe test hebt die niet alleen verteld ofdat je zwanger bent maar ook hoelang is toch bizar hahahaha
ja ach moet zeggen hij was zelf ook geen lievertje hoor maar ik kreeg dus eigenlijk van zijn familie en mijn vader de schuld
Wat voor fruit geven jullie vers eigenlijk? Mogen ze alles al hebben. Hier krijgt ze appel banaan en peer en daar mee houd het wel op eigenlijk (of ze krijgt een potje waar iets anders in zit natuurlijk. Maar ze krijgt meestal vers)
Da's lief van je .............maar als je nog iemand weet (maar ik zoek er wel een met extra rugsteun )
Ja ga ik inderdaad doen. Sinds ik bevallen ben heb ik het gevoel elke week wel bij de dokter te zitten, is het niet voor mij is het wel voor Indi Zat voorheen noooit bij de dokter. Was ook nooit ziek.