Als het wel een tandje zou zijn dan moet je dat kunnen zien. De onderste tandjes komen meestal het eerst door. Je ziet dan eerst een wit streepje op het tandvlees.
Ik heb ook het idee dat Karsten tandjes krijgt. Loopt al 2 weken te kwijlen en sinds een paar dagen zit hij constant op zijn vuistjes te knagen. Hij is ook al een paar dagen uit zijn hum. Dacht eerst dat het ook misschien kwam omdat de 11-12 weken groeisprong voor de deur staat. Ik zie nog geen bobbels op zijn tandvlees dat er ook echt een tandje bijna doorkomt.
Lijkt aardig op mijn lijstje De was draait nu voor de tweede keer, en er hangt een was buiten te drogen. Een groot deel van mijn positiekleding die ik nog niet verkocht had heb ik er net weer opgezet. En dan moet ik zo nog gaan opruimen. Goh wat zijn we weer ijverig met zn allen hihi
Tja.....en moet zeggen, voor de lucht die eraf komt vond ik het niet zo erg hoor, dat hij niet zo vaak poept(e) ale: .
Wat me trouwens de laatste 2-3 dagen opvalt is dat hij overdag erg onrustig slaapt..... In zijn ledikantje slapen overdag doet hij sowieso al niet (omdat Rick wakker wordt als hij gaat huilen), maar in de box was eigenlijk nooit een probleem. Zou hij gewoon minder slaap nodig hebben nu of zou hij toch te veel prikkels krijgen?
- wasmachine aanzetten; gedaan - was opruimen; gedaan - stofzuigen;gedaan (nou ja het stukje onder de tafel nog, maar daar staat de laptop dus ik ben steeds afgeleid - banner maken; mee bezig, wacht nog op wat plaatjes - bed opmaken; gedaan - kinderwagenbak opnieuw opdekken; gedaan poepluier Joost (de 2e van vandaag ) verschoont
ja hoor, van 10 tot 12.. ach het is vooral ons "momentje" haha, en dan maak ik daar gelijk de kantine, en kantoren enzo schoon. doe het al vanaf mn 15e ofzo..
Ik hou niet van taart, mag ik toch mee feest vieren? (enne: wat vieren we?) Ik heb het al gezien ....HAPPY 7000!
je bent op dreef! ik heb nog niet zoveel gedaan vandaag alleen de mitsubishi NOG een keer verkocht, die andere gast kwam niet opdagen.. lekker dan en gelijk mn angelsound en jor`s oude fiets op mp gezet!