Ik moet de laatste fles ook vroeger gaan geven. Nou ik ga ik wel proberen maar als het voor Karsten niet werkt dan hebben ze mooi pech.
jazeker, nee denk het niet. hij heeft wel zoiets van oh ik moet het wel goed vast houden, kan wel de link nog leggen van het is een baby maar dat ie van mij is en dat het mika is nee dat weet ie niet. toen mika net geboren was ging ik naar mijn tante toe opa was toen daar en mijn tante ging met de wandelwagen naar mijn opa toe en opa dacht dus dat mika van mijn tante was en hij werd boos toen mijn tante weg liep met mika.
Na een schone luier staat meneer nu boven aan het traphekje te schreeuwen......nou hij doet zijn best maar even. Hij is al de hele morgen aan het zeuren en aan het janken .....heb er even genoeg van!
Komt mijn verhaal een beetje in de buurt. Mijn opa is begraven op 27-6 en dat is ook de geboortedatum van Karsten. Karsten heeft als 3e naam de naam van mijn opa.
Is ook zo, want Karstens eetpatroon wordt nu wel heel erg anders . Joost heeft trouwens gister voor het eerst aardbeienyoghurt op.......en toen ik verder at en hij eigenlijk niets meer kreeg, was het net een klein vogeltje....bekkie ging steeds open .