Zo hier een beetje een rot nacht gehad. Ben tig keer wakker geweest en had rare dromen (altijd als ik ziek ben). Uiteindelijk om 5 uur ofzo mijn temperatuur gemeten en die was bijna 41 dus maar weer 2 paracetamol genomen en nu is het afgezakt naar 38,5 Ook is mijn keel weer dikker geworden van binnen. Van buiten voel ik niet dat het dikker is. Ik zit dus een beetje in dubio, zal ik de dokter even langs laten komen (aangezien de koorts zo hoog blijft en ik maar paracetamol blijf slikken en het is natuurlijk bijna weekend) of niet?
Ja ik ga bellen. Nu nog een ander dubio (ik blijf bezig ) want manlief gaat zo naar zijn moeder. Het liefste heb ik dat ie Indi mee neemt omdat ik gewoon echt belabberd ben. Maar ze is heel erg verkouden en hoest heel erg. Zal ik haar dan thius houden of kan manlief haar meenemen
als je haar goed inpakt kan het denk ik niet veel kwaad, en anders vraag je of zijn moeder naar jullie toe komt
voor je eigen bestwil zou ik haar mee laten nemen.. mijn dokter zei dat het juist niet erg was als ze eventjes de kou ingingen, want kou dood bacteriën... en als je haar gewoon lekker warm inpakt... (anders laat je man de dokter bellen...) en dan lekker gaan slapen als hij weg is.!