Hier heeft Julian een lekker nachtje gehad, geslapen tot acht uur toen heb ik hem wakker gemaakt voor zijn fles. Nu zit hij in de wipstoel heerlijk druk te doen, de knuffeltjes van zijn wipstoel in zijn mond te stoppen, te pfrrrrr en en af en toen echt te gillen van plezier Word nu wat rustiger dus denk dat hij moe begint te worden dus zal hem zijn flesje maar even klaarmaken voor hij me weer net voor de fles in slaap valt en dan kan hij daarna naar bed. Eens kijken of hij dan wil slapen.
Fijn dat het tussen jullie weer zo goed gaat op dit moment. Ik hoop dat het dit keer ook blijft. Volgens mij niet veel gebeurd.
Goed inpakken en mee laten nemen. De ijle lucht is juist goed voor haar luchtewegen. Jij kan nu niet voor haar zorgen als je zo ziek bent.
Nou manlief neemt Indi mee. Ik heb een bel afspraak gemaakt met de dokter dus die belt tussen 12 en 13. Ik ga ff de spullen voor manlief pakken (en niet in mijn mooie luiertas want hij is geen homo vertelde die haha mijn luiertas is rood met wit )