nee zeker niet hij mag hier niet meer wonen ik zou bij god niet weten waar hij nu woond mag ik ook niet weten trouwens ze zijn bang dat ik hem wat aan doe
Nou ik kan vanmiddag om half 5 terecht bij de dokter. Samen met Indi, die is snipverkouden maar hoest ook heel erg en ademt heel zwaar dus die dan maar ff mee nemen Nou ik ga lekker op bed liggen. Tot na het weekend (las dat de site er al vandaag uit ging dus vandaar)
dice was 7860gr dacht dat hij zwaarder was maar hij was een kilo afgevallen toen hij ziek was verder mocht hij als hij de opvolg melk krijgt moet hij op 3 flessen zitten anders kreeg hij teveel mineralen binnen mocht vis hebben pasta rijst vlees en aardapels
Jah gaat wel redelijk. Ben nog steeds niet bij de arbo geweest, dus ik belde ze om een nieuwe afspraak te maken maar dat kon niet want het bedrijf waar ik werk had per 1-1 het contract met deze arbo opgezegd en ze wisten niet bij welke arbo ik nu moest zijn De oude arbo zou een mail naar mijn werk sturen dat de nieuwe arbo contact met mij op moet nemen maar tot dusver nog niets gehoord Ach vinnet wel best,...
zo julian heeft een potje peer op, gedeeltelijk op hem en gedeeltelijk in hem Heel leuk om als je net een hap hebt gehad je slabber in je mond te stoppen Nou ja slab kan ik de was en kind kan in bad dus komt ook wel weer goed! Geef nu trouwens bij de eerste en laatste fles rijstebloem erdoor en na de andere twee flessen de happen anders blijft hij honger houden net zo lang tot je hem iets anders geeft. Is toch niet erg? Lijkt mij niet omdat hij hetzelf aangeeft maar je weet maar nooit natuurlijk.