jep, garage ligt onder ons huis.......van de week stond ik met de duowagen halverwege de oprit en had bijna geen grip....toen dacht ik nog 'als ik nu wegglij rijdt de wagen over me heen zo terug de garage in met kinderen en al en dan lig ik hier te kijken ' (Pat heeft heel in het begin een keer geprobeerd de hondenaanhanger met de hand naar binnen te rijden......geen strak plan )
Ik ga nog weer even wat doen, voor Joost ook weer wakker wordt. Misschien nog tot later en anders tot zondag 8).
mijn to do list voor vandaag: keuken schoonmaken eettafel opruimen salontafel opruimen stofzuigen dweilen bedden afhalen bedden opmaken julian in bad ikzelf onder de douche deuren poetsen nieuwe koelkast uitpakken de was nou nog genoeg te doen voor vandaag zie ik, ga eerst mezelf nu maar eens onder de douche slepen en dan julian in bad stoppen.
Nou ik heb even lekker geslapen...maar ben er maar uit gegaan want anders slaap ik vanavond niet.. Manlief is boodschappen doen samen met Indi dus heb nog steeds het rijk alleen