Vind het toch eigenlijk wel zielig dat ik het steeds niet doe, dus... Senn, van harte met je 7000 berichten. Dat er nog maar vele, vele berichten mogen komen! Proost!
Ja, ik hoorde de onderklank/toon (?) ook in haar zin. Dus ik heb haar net gefeliciteerd. O, ik lees net in het berichtje na mij dat ik nu 3300 heb, dus ik stop eerst weer. Het is nu een mooi rond getal en mijn meisje wil graag op bed, dus later!
Chapatti is een Knorr gerecht met Tandoori en wraps met kip, sperziebonen en sla. Geloof niet dat ik het recept nog heb. Stond in de Libelle, misschien hebben ze het online staan.
wow jullie gaan echt vreselijk snel. zal ffies wat foto's gaan plaatsen... euhm dat kan dus in me persoonlijke foto album ofzo? Groetjes !
Jij hebt dus precies hetzelfde, ik ben benieuwd. Ik kan niet goed zien of er wat doorkomt want hij duwt zijn tong dan ook naar buiten we zien het vanzelf 8) Hoe is het weer bij jullie? Het zou vies weer worden dacht ik, maar hier schijnt het zonnetje Volgens mij krijg ik zo een volle luier, er zit hier iemand flink te scheten te laten