Stond zo leuk, gewonde slaapzak. Maar ik weet uit ervaring dat je je knap radeloos kunt voelen als ze niets willen en je hebt je hele truckendoos al leeggehaald.
Beide stoelen die ik heb hebben wel een blad ervoor.....maar Rick is inmiddels zover dat hij zonder blad gewoon zo aan tafel bijgeschoven zit .
meide, ik ga er van tussen.. Misschien kom ik later nog even spieken.. Anders allemaal een fijn weekend en tot de nieuwe site online is! O ja even totaal wat anders.. Het cadeautje is niks meer geworden Kregen een tegenvaller van de auto.. 1500,- o.a startmotor stuk, banden versleten en ga zo maar door.. liefs
haha allebei tegelijk! gelukkig dat ie toch ligt te slapen. T is af en toe wat he als ze die dagen hebben! dat heeft brenden ook nog steeds! Maandag dus weer op controle? hij is verder niet meer verkouden of zo piepende ademhaling? Met brenden gaat het verder ook weer goed gelukkig. Denk wel dat hij wat astmatisch of zo is want hij heeft elke dag op sommige momenten wel een hele pieperige zware ademhaling.
Ik heb ook een vrolijke gemaakt maar alleen met Joost erin .....weet nog niet of ik dat zo leuk vind.....misschien dat ik van het weekend nog maar weer een andere maak.
Lotte zei dat we zo laat mogelijk vanaovnd uit de lucht gaan en dan in de loop vande zondag weer in de lucht zijn. Begreep van Ramoontje dat we wel middels een back-up op de site kunnen om te lezen maar niet kunnen reageren. Morgen gaan de kids een nachtje logeren en wij gaan voor het eerst sinds oktober dat we wat samen doen. Dit keer gezellig uit eten en naar de bios. De laatste keer dat ik in de bios ben geweest was met de vorige Harry Potter film en die ws in november 2007.
Nee verder geen klachten meer.. Behalve dat hij soms wat rochelt zegt maar.. Hij krijgt 3x op een dag een pufje. Dit gaat ook goed.. Sem moet altijd wel niezen als het ligt aangaat haha.. Kan maar zo dat hij wat astmatisch is. Hopen maar van niet!