Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

Pfff best een "zware" nacht achter de rug...
    Na de laatste voeding (omstreeks 22:00 uur) kreeg ie weer last van krampjes...hij ging niet echt brullen maar happy voelde hij zich niet, dus weer de hele nacht met hem op de arm geslapen. Om 4:15 uur kwam ie weer voor een fles en vervolgens weer om 07:00 uur deze heeft ie niet helemaal opgedronken.

Mirjam...mooi kaartje+ gedichtje.
    ML, de dekentruk die jij doet doe ik sinds kort ook.

Het wordt vandaag weer een suffe dag blehhh.
    Ga me waarschijnlijk stierlijk vervelen. Voel me overigens niet ziek meer.
    Oh ja ik had nog een woord voor ons "Woordenlijst" hihi.

Senseopads = Zoogcompressen

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dus iedereen die aan koffie toe is ;)
    Ik ga een bakkie pakken.
    Mayron had zijn laatste fles om 21 uur, kwam weer om 3 uur :( en weer om half 7 en dronk het ook niet op dus nu heeft ie net een hele fles leeggelurkt...

4. monkeylove

Weer van vandaag voor degenen die nog wat gaan doen

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo ligt op 1 oor nou ja in de wipper hihihi.
    Tygo kwam dus ook nog vannacht, maar ik denk dat ik in het vervolg een kleinere fles maak dan, want nou heeft ie ook de 7 uur fles niet op gedronken...
    Koffie...capputje zou lekker zijn maarja ...onze senseoapparaat is overleden. Enne we drinken eigenlijk te weinig koffie thuis dat ik zeg...laten we een nieuwe kopen. En om in mijn 1tje helemaal een pot te zetten vind ik ook weer zo wat...

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja tis triest weer!
    Hugh is met (mijn) auto naar het werk ipv op de motor dus al zou ik weg willen is alleen wandelen een optie enne tja daar ziet het er naaruit dat dat geen optie is vandaag... :rolleyes:

7. kwebbels

Hier ook een onrustige nacht. Ze had om 11 uur de laatste fles, toen om 3 uur en om 5 uur en weer om half 7 :( Vandaag niet echt plannen eigenlijk..Ga zo Indi in bad doen en zelf douchen. Dan zie ik het voor de rest wel...

8. monkeylove

Ik heb ook niet echt plannen al moet ik mijn werk nog bellen om een nieuwe afspraak voor de uren die ik ga werken te maken want had die vorige afgesmst :)
    Zooow echt geen zin in man!
    Mahjah anders zit ik er maar tegenaan te hikken...

9. kwebbels

Ik ga ook eerst een bak koffie halen...zo nog ff ATWT kijken..

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb het waarschijnlijk gemist bij de andere topic maarre. Ben je dus niet geweest de laatste keer?

11. Da's ook niet echt opbeurend of wel ?

ML en Silla jammer dat jullie nachten weer bout waren. Hoop dat jullie vandaag overdag nog wat bij kunnen slapen.

Mees heeft het goed gedaan, van 12 tot half 6 vanochtend.
    Ik probeer nu wat tijd te rekken, zodat we vanavond een beetje gunstig uit komen. :)

Hier verder ook geen plannen. Mees zo in bad en fles.
    Misschien vanmiddag even naar het winkelcentrum.

Ik ga ook koffie pakken.

12. monkeylove

]

Nee joh, had er echt geen trek in dus heb gesmst dat ik naar de dokter moest en dak nog wel belde voor een afspraak :)
    Ben er gewoon nog niet aantoe :p Nog laaaang niet!
    Maar jah, misschien niet zo netjes om af te smsen, maar kom op, ik heb ze de afgelopen maanden ook niet en nooit gehoord.
    Niet gevraagd hoe het met me ging tijdens mijn zwangerschap en niet eens een kaartje na mijn bevalling. Ik voel me dus niet verplicht alles volgens "het protocol" te doen :p

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis waarschijnlijk al 100x gevraagd maar waar kun je die SAB Simplex nou online bestellen?

14. monkeylove

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihi, ik zou het ook zo doen hoor.
    Oh over werk gesproken moet ze nog ff een mailtjes sturen....
    Ik zie er echt ook mega tegenop om weer terug te gaan. Niet omdat ik niet wil werken maar omdat ik gewoon niet BIJ HUN terug wil.
    Maarja andere baan is gewoon geen optie...ik ga straks voor 3 dgn best goed verdienen en dat krijg ik bij een andere werkgever nooit!
    Wat dat betreft heb ik niet zo'n mazzel als mijn vriendinnetje.
    (ff voor de nieuwe mama de "geschiedenis")
    Mijn vriendin kon na haar zwangerschapsverlof niet meer aarden bij haar werkgever (had echt een goede baan), toen heeft ze opgezegd en is bij de groenteboer gaan werken (let wel zij komt uit de cosmeticawereld ;) ), ook daar had ze het na 3 wkn wel gezien, toen is ze weer terug gegaan in een ander vlak binnen de cosmeticawereld maar na 2,5 heeft ze opgezegd en is bij een Grand Café (onze stamplek hihi) gaan werken. Toen ging ze bij een "oude"werkgever (ook in de cosmeticabusiness) ff gedag zeggen gewoon zomaar en kreeg ze ook een baan aangeboden! En dat allemaal gedurende de periode van Mei tot op heden! En....de meeste van deze banen kreeg ze AANGEBODEN ze heeft maar 1x moeten solliciteren en ook dat was maar voor de vorm want ze kende de eigenaar. Dus in September heeft ze weer een ander jobje!
    Tog bizar!?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook hoor, iedere 2,5 a 3 uur.
    Dat klopt ook wel want als ze een nacht maken van zeg maar 10 uur blijft er voor de rest van de dag maar 14 uur over om in Karstens geval 5 voedingen te verdelen

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    THANKS!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel sterkte Lee.
    Het was toch voor je mogelijke galstenen?

Deel Deze Pagina