Nou hier is Rick wel van het 'delen' wat dat betreft....als ik hem een appel of banaan of zo geef is het meteen "Zsjoos ook fuije" . Da's dan wel weer lief .
zeg dat wel.. Arm kind.. elke avond een onderhoudsdosis AB en ook nog eens drie keer daags een pufje.. hopen dat het hier bij blijft..
die is dus over de 9 kilo nu? haha ze gaan wel redelijk gelijk op volgens mij! brenden moet volgende week weer ben erg benieuwd hij gaat met truitjes al naar maat 80
Nou als je 'm in zijn blootje ziet ...........ribbetjes kun je tellen hoor. En hij eet.....da's niet normaal , hij zeurt ook de hele dag om iets, heeft het een nog niet op en vraagt al weer voor wat anders . Maar ja hij verbruikt natuurlijk ook veel .
Ik vroeg het hem een beetje op subtiele wijze.. maar vond het zonde want naar zijn werk kan hij hem niet om.. Maar goed dat kan met zijn nieuwe horloge ook niet.. (was een beetje duur en is ontzettend mooi) dus die heeft hij ook alleen maar als hij vrij is..
Daar zeg je zoiets....... Ik was vanmiddag heel even boven (ik geloof om Joost uit bed te halen)...kom ik beneden, staat Rick zijn kleine stoeltje bij de koelkast, koelkast deur wagenwijd open, pak fristi eruit, dat staat open op de aanrecht en Rick komt mij tegemoet gelopen met een grote roze mond en een giga vlek op zijn shirt .