Ramoontje, Nannie, Marline, Esther en ML ik ben bij en ga mijn mandje in. Ik wens jullie nog een fijne avond en zie jullie heeeeeeel graag op het nieuwe forum. Trusten voor straks.
gewicht zit tussen de middelste en bovenste curvelijn, dus niks mis mee, maar hij is erg lang (zo'n 3-4 blokjes boven de bovenste curvelijn)
Hoi dames! Ik dacht dat het forum er al uit zou liggen maar gelukkig nog niet Ben bij de dokter geweest en die verbaasde zich erover (kreeg een andere dokter als gister) dat ik in nog geen 2 maanden tijd 3 keer keelonsteking heb gekregen. Dinsdag moet ik op controle bij mijn eigen dokter en krijg ik een verwijzing naar het ziekenhuis gelukkig. Indi heeft ventoling gekregen (een inhaler) want de dokter vond dat ze het toch wel erg benauwd had en erg aan het piepen/hijgen was. En ze is ook nog eens verkouden dus dat maakt het er niet beter op natuurlijk. We moeten het weekend verbetering zien zo niet dan gaan ze verder kijken. Ze is ook heel onrustig in haar slaap omdat af en toe haar neusje vol zit en dus niet meer door haar neusje kan ademen of als ze erg moet hoesten. Ik hoorde haar net ook weer maar ze is weer in slaap gevallen...ff bij lezen