ze gaan toch pas morgen of overmorgen. nou dames vond het erg gezellig hahaha heb niet alles bijgelezen.tot pagina 8460, truste.
hier redelijk nachtje gehad maar dat is denk ik omdat ik niet meer precies weet hoe hij gegaan is! wel wakker om 3 uur maar weet dus niet meer precies wat ik allemaal gedaan heb! hahaha beetje slaap dronken denk ik. weet wel dat hem een paar slokjes water heb gegevenm maar dat was pas om 5 uur. en hoestdruppels.weet ook nog dat ik hem heb horen huilen maar niks deed en toen ineens drong het tot me door maar toen had hij al 10 minuten ofzo gehuild foutje... zijn bedje was helemaal nat van het huilen...voelde me meteen een slechte moeder...
zie onderstaande bericht: Nou meiden, we verplaatsen het voor de zekerheid toch nog maar even naar morgen of overmorgen, we lopen nog tegen te veel dingetjes aan. Onze excuses voor het ongemak. Jan (man van Lotte)
Goede morgen! hier een goede nacht gehad, wakker worden was alleen minder. Julian had zich zo omgedraaid in bed dat hij zijn lakentje over zijn hoofd had getrokken. Ik vond hem dus ook anders huilen dan normaal, alsof hij echt kwaad was. Nou dat was hij dus ook op het laken. Toen ik het van zijn hoofd afhaalde begon hij wel meteen te lachen alsof het een spelletje kiekeboe was
niet echt, waarschijnlijk omdat hij nog zo huilde. Wel vraag ik me af wat ik eraan kan doen want hij blijft maar draaien in bed.
Als jij de foto's aanlevert en aangeeft wat je verder graag zou willen, dan kijk ik wel wat ik voor je kan doen. Ik zal je mijn emailadres even PB'en .