Ik kom sowieso maar zou het leuker vinden als er iemand meeging. Jij kan ook niet de hele dag naast me zitten (en dat verwacht ik ook niet van je).
haha jij snapt m. maar 1 ding scheelt, nu hopef ik niet mijn schoonma onder ogen te komen want die kan ik wel schieten op t moment
Ben benieuwd want Rick wilde van de week ook maar 30 seconden of zo op de slee En dat heb ik nou ook altijd....lege batterijen .
ik moet 2 keer vlug achter elkaar. 1 x met t pomteam(nerd show) en 1 keer met t largeteam. dus ik zit vrij veel op de tribune hihi
Die witte van mij kwamen daar volgens mij ook vandaan....of was het de Wibra....ehm zou het niet meer weten maar is ook al ruim 2,5 jaar geleden .
Joost heeft vanmorgen voor het eerst fruit gegeten in de kinderstoel . Hij zakt nog een beetje scheef . (bekleding van de wipstoel zat in de wasmachine ).
ja dat is waar. en aanvang is inderdaad om 9 uur. maar ik heb geen zin om de hele dag in die herrie te moeten zitten aangezien t een hele lange dag wordt. en zijn iets van tussen de 200 en 300 deelnemers, vorig jaar was de prijs uitreiking om 20. 00 uur