ik heb nu dus die Light Rose dus zeg maar of je er een aantal wilt overnemen. Anders sjees ik zo nog wel even naar de supermarkt om te kijken of ze die andere nog hebben. Zo ja hoeveel wil je er dan?
Ach hij kan het wel hoor....daar ben ik echt niet bang voor . Het is meer zijn eigen idee dat ie zich dan onhandig voelt . Moet zeggen dat hij bij Joost nu al een stuk meer doet dan bij Rick destijds. En met Rick onderneemt hij nu wel vanalles en doet ook eigenlijk alles wat nodig is.
Kijk als ik nou naar mijn moeder zou gaan aankomende week dan reed ik er zo goed als langs maar moet helaas werken deze week.
nee joh je hoeft niet speciaal voor mij op pad te gaan hoor, laat maar weten oeveel je er kwijt wil dan maak ik ff geld over of neem t zondag mee naar rotterdam
Ik heb gevraagd of ze er bezwaar tegen heeft 'm op te sturen (verzendkosten voor mijn rekening) en nu wacht ik op een reactie .
ik ga ff een dochter aandacht geven. die moet ook nodig een schone broek een een vol maagje krijgen dus ik ben er vandoor. tot later op de middag,
Ff een vraagje dames.. Indi heeft gister ventolin gekregen voor de benauwdheid en die mag ze volgens de bijsluiter maar 4 keer op een dag krijgen. Nu helpt het wel voor een tijdje maar daarna krijgt ze het gewoon weer net zo benauwd. Ze heeft nu al 3 pufjes gekregen sinds vanmorgen Ik heb er niet zo n goed gevoel over (komt ook omdat ik weet dat het rs virus heerst dus misschien dat ik daarom een beetje bang ben ) en ze mag dus nog maar 1 pufje die ik nu al geneigd ben te geven omdat ze weer zo ligt te hijgen. Dat kan toch niet goed zijn?
Ik rij zo toch langs de supermarkt, kan ik net zo goed even binnenwippen. Anders betaal jij het deel van mijn avondeten wat ik aan deokosten kwijt was.